My effortless hairstyle


Pot sa spun cu mana pe inima ca in materie de hairstyle, le-am incercat (aproape) pe toate. Incepand cu liceul, atunci am avut suvite colorate, apoi un bob saten, apoi scurt-scurt si blond platinat iar in ultimii ani m-am jucat cu lungimea si cu nuantele naturale. Astazi, sunt blond-argintiu si imi place sa-mi coafez parul cat mai nepretentios posibil, bohemian. (effortless chic )

Mi-ati scris in repetate randuri ca vreti sa aflati pasii necesari unui look ca cel promovat in clipul piesei Cand vremea e rea si iata ca mi-am facut timp, am filmat un tutorial pentru voi alaturi de Adonis Enache, hairstylist-ul care s-a ocupat de podoaba capilara la clipul cu pricina. (tot el este responsabil si pentru noul videoclip, vom avea lansarea .. foaaaaarte curand )

N-am fost niciodata fana buclelor pana cand l-am intalnit pe el si am realizat ca exista si bucle cu aspect natural, neincarcat, drept care ne-am adunat fortele si ti-am pregatit un material foarte simpatic 🙂

Enjoy!

locatie: Monroe Make-up Academy

make-up: Florentina Naghel

video: Ciprian Strugariu

outfit: H&M

W3

photo credit: Nico Grigore

One thought

Tu ce crezi?