#inima


EN7B5866Sa-ti dai inima nu e lucru usor, necesita tact si seriozitate, e un schimb care poate dura toata viata. Se face transferul usor si nedureros dar se primeste garantia ca va fi handled with care.

Vin momente in care instinctul fluiera cu pasiune, iti arata calea pe care ar trebui sa o apuci, insa ratiunea te ghideaza spre alte drumuri si iata, asa, apare confuzia. Experienta a demonstrat pana si celor mai mari invatati ca instinctul e natural si ca trebuie urmat, indiferent ce ar spune oamenii din jur sau indiferent de ce ar cere o situatie anume.

Eu cred cu tarie in instinct si nu imi este frica sa ma risc pe barba lui, sa incerc sa ma autodepasesc sau sa imi demonstrez mie si ratiunii mele ca sufletul are propriul barometru.

Am lucrat pentru acest videoclip cu oameni dedicati, Alex Fotea, regizorul, fiind unul dintre ei. Dupa colaborarea la Dor sa-ti fie dor mi-am dorit foarte mult ca urmatorul clip sa ii poarte semnatura. Am avut parte de peripetii, ni s-a intunecat cerul, au cazut ploi, s-au stricat aparaturi, masina, parul, machiajul, buzele s-au uscat, ochii au lacrimat.. Cate si mai cate. Insa cu totii am stiut ca acesta va fi un clip castigator si ne-am dat seama ca probabil sunt multi oameni in lume care isi doresc sa nu reusim si tocmai de aceea apar energiile negative. Dar cum eu m-am inconjurat cu oameni frumosi la suflet, trecem peste orice.

Alex Borundel, regizorul de montaj, cu o rabdare infinita si cu o dedicare cum numai un prieten si un bun profesionist poate avea.

Andra Moga a semnat stylingul, fiind prietene de ani de zile si colaborand cu succes de fiecare data. Am rugat-o sa imi realizeze o rochie neagra, de personaj, ceea ce s-a si intamplat, cu maneci si trena detasabile, ca sa putem filma de mai multe ori scenele de libertate din masina.

Mirela Petcu Ecobici (make-up) si Ana Maria Cordun (hairstyle) mi-au creat look-ul de Marilyn autohtona, mai mult satena, imbracata in negru, nu in alb, cu par de amazoana, nu buclat si coafat :)). Insa au surprins senzualitatea de care avea nevoie intreg conceptul.

Andrei Mihai aka Erdi, Helen si Diana Moraru… multumesc pentru ca m-ati ajutat sa scoatem aceasta piesa minunata.

Smiley.. pentru ca ai crezut din secunda 0.

Alexia si Ines, pentru ca au fost clipa de clipa langa mine, ca sa ma asigure ca nicio energie proasta nu sta in calea artei.

Dot, pentru ca a rezistat cu stoicism 10 ore in masina, cu #inima la maxim, pentru ca a latrat la comanda si pentru ca e un catel de milioane.

Media Pro pentru toata sustinerea acordata, Aprilia Ivanescu, pentru ca e grijulie cum numai o moldoveanca poate fi :).

Societe Cerebrossa pentru bratari, Andresco Jewelry pentru lanturile devenite deja emblema, Smiling Shoes pentru sandalele gladiator de senzatie, Manuri pentru vesta mea minunata cu franjuri albi.

Wakeboard Snagov, mii de multumiri! 🙂

TNT Brothers, prima saritura din viata mea, cu siguranta nu si ultima! 🙂

Multumesc voua, pentru ca m-ati asteptat 6 luni si pentru ca imi sunteti alaturi.

Va dau #inima mea.

 

9 thoughts

  1. Vaaaaai.Asta da.Replay si replay ❤️ Inima mea iti apartine de ceva timp, asa ca felicitari de nenumarate ori!

    Like

  2. Superbă asta e cuvantul care te denumeşte pe tine.Felicitări pentru piesa, e absolut genială.Mereu ma regăsesc în versurile melodiilor tale.:)Succes în continuare şi pupici.:*

    Like

Tu ce crezi?